dålig mitt upp i allt

Jaha , vad ska jag nu åka på för skit , gahh ??
Jag skulle jobbat idag , men hade ingen ork i kroppen min så fick ringa och
boka om tiden och som tur va så hade dom på söndagen istället.
Så det va ju verkligen tur , men som jag hade sett fram mot detta.

Men men , tyvärr är det kroppen som styr de hela.
Nu ligger sambon och lillan nere i soffan och nanar så gott.
Jag hade med velat de , men kan inte. Vet inte varför för jag är verkligen helt slut.
Så snart ska jag glo in halv 8 hos mig och sen 112 poliser.

Sen får vi se om jag palla med Big B med. Återstår och se.
Men nu blir det inget mer skrivande ikväll , men höres imorgon .
Ha en trevlig kväll :)




                                                                           SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0