Borta bra men hemma bäst

Jahoop , nu är jag och lillan äntligen hemma i blekinge igen
efter en hel helg med shopping på schemat.
Vi har verkligen haft det underbart , både med vädret och sällskapet.
Och som tur va så va det inte jätte mycket folk någon av de 3 dagarna vi va där.

Och denna gången va jag faktiskt riktigt stolt över mig själv , handlade faktiskt
inget onödigt. Utan bara det jag skulle ha.
Fast vagnen jag köpte till lillan va kanske inte riktigt planerat , men ett FYND :)
Så nu har hon en superbra vagn som är hur lätt som helst att köra.

Ja med andra ord våran helg har varit UNDERBAR ♥.

Japp och denna dagen har jag jobbat , jobbat och jobbat.
Men idag va det ju en bra dag att jobba , röd dag och allt , weii
lite extra klirr i kassan , man tackar , man tackar.
Lillan hon sover så gott nu efter en hel dag ute i det fina vädret och en tripp till
farmor , så nu ska jag slänga mig i soffan och invänta Big B.
Sen blir det sägen ta mig tusan , helt slut i huvud och kropp idag.
Så ha en fortsatt trevlig kväll.




                                                               SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0