Tatueringar ...

... Är det finaste jag vet.


Så jag tänkte jag skulle ta och visa alla mina jag har smyckat min kropp med.


Min finfina tatuering , denna står för mycket och betyder mycket för mig.


Detta va min allra första tatuering som jag fick när jag fyllde 18.


Detta är en inpuls tatuering jag och min älskade vän Sandra gjorde.
Vi gjorde en lika dan för vår vänskap :) men en döskalle , jaa fråga inte :)


Denna gjorde jag på Sweden Rock Festival , kommer ej ihåg vilket år :)
Men som ni ser så är det mitt namn :)


Jaa , detta va alla min tatueringa och såklart ska det bli fler många fler.
Ska försöka ta och måla en egen nu , eller skissa heter de som jag ska tatuera in
och de ska såklart vara något med min lilla dotter i. För hon är ju mitt LIV
Så jag tycker hon faktiskt verkligen ska ha en plats på min kropp.
Hon kommer ju lixom alltid att vara MIN och ingen annans.

                                                                                          SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0