Taadaaa ...

... Idag fick jag hem min.



Underbart fin fina jacka från ellos , remeber ?
Och herregud vilken jacka jag är verkligen supernöjd med den.
Den passade verkligen perfekt , jaa som gjort för mig.

Såå nu ska den användas flitigt i höst / vinter.
För nu när vi flyttar ska jag ränsa , slänga och skänka de som jag inte vill
ha längre. Onädigt med sisådär 10-15 jackor som bara hänger där
och samlar damm ,usch ja. Nee de ska Jag ta tag i nu i veckan.

     
                                  I  L O V E  Y O U  M Y  J A C K E T  !!
                                      - verkligen prisvärd till hundra.


                                                                                                                 SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: simone

Gryymt snyggt! :)

2010-09-22 @ 11:43:18
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0