Sussar kudden så gott ...

... Gör lillfisan nu.



Hon är natta sen 1 timme tillbaka ungefär och hon somnade så gott
på mitt bröst så. Sen blev de att jag la henne i sin säng hon är ju så
varm så varm. Men den underbara stunden går inte att föklara :)
Hon fick även ett besök av mormor , morfar , morbror och hans flickvän
idag så det hann minsann med och mysa lite med.

Idag provade hon " min " nya puré jag gjorde till henne som bestod av
brocoli och blomkål , de va sisådär , men slank ner efter några gulliga miner.
Jaa , men prova man lite då och då så kanske hon tycker om de.
Får väl försöka komma på lite mer nu , hmm dålig fantasi.

Någon som har något bra tips på barn puréer från 5 mån och upp ??




                                                                                  SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0