skräpet är borta ...

... Gud så skönt de är.



Nu kan man ju gå i lägenheten utan att snubbla över allt skit.
Pappa och Sambon körde ett släplass till tippen och slängde allt.
Jag har nu tillbringat min förmiddag med lillan , lekt , pratat och sjungt.

Nu sover hon efter lite mat och liter mer mat.
Så nu ska mamma ida hon äta sin frukost idag , mmm. Vet inte riktigt
va jag ska ha för något återstår och se minsann :)

Har även hunnit med att göra 4 burkar puréer till lillan med äppel och
lite kanel i , det e smaskens tycker hon.
Ska även få tummarna ur PIP och gå ner till min kusin och plocka massa
äpplen så jag kan göra en massa , massa satser och frysa in nu till vintern.

Nehe , nu blir det F R U K O S T !
                                                                                     SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0