Shit pomfrites ...

... Hela kroppen den värker och vi är helt slut.



                                             Det kan man minsann säga att
                                             både jag och sambon är just nu.
Har varit ute i huset till ja vad va hon nu ,
typ halv 5 -5 något.Så vi har varit där 
en bra stund men vi fick massa gjort.
Sambon han klippte gräset och fixade lite
och JAG körde med trimmen
jaa jag vet inte hur länge ska jag säga.
Tog bort alla bränn nässlor och skit
som bara ser ut som ogräs rent ut sagt.
Men fy attan så fint de blev.
Men herregud visste inte att de va
så jobbigt att trimma skit.
Men nu har men nu har man provat på det med.
Så nu har jag minsann värk överallt , shit.

Lillan va med en stund , sen somnade hon i sin
vagn så gott så.Hon va med oss på baksidan och klippte gräset och donade
sen kom mormor förbi en runda och tog henne i vagnen och gav sig
ut på sin promenad runda i Ljusaryd istället och de tackar vi för.
Sen kom både Lillan , mormor och Sandra tillbaka så satt vi och pratade och
tittade lite. Sen kom både morbror och morfar med förbi en runda.
Trevligt , trevligt.

Jaa nu sitter vi här i soffan och gäspa kapp och har värk överallt.
Så mina kära underbara läsare , en DUSCH nu så man piggna till lite
så är man väl människa typ 30 min innan sängen.
 


                                                                                          SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0