phuuhuu ...

... Vad jag har jobbat.




Har nu packat ner i massa lådor , shit va saker säger jag bara.
Men nu är det mesta nerplockat i alla fall och skönt är de.

- Gardiner.
- Vasar.
- Krukor.
- Vantar , halsdukar och mössor.
- Plastblommor.
- Tavlor.
- Fotografier.
- Lillan saker.
- Tömt byrån på skit.
- Julsakerna.

Jaa , en hel del med andra ord har jag hunnit med och attan va saker.
Imorgon tänkte jag gå igenom handdukarna , sängkläderna och dukarna.
Såå får jag ränsa och sen packar ner de. Ska försöka skruva ner bodet
helt själv med får se hur det går , men förhoppningsvis bra :)

                          

                                                                                             SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0