peppa peppa ...

... Ta i trä.



Lillan har inte fått någon feber ännu och nu har det gått 7 timmar ungefär
och har inte visat tecken på det heller.
Så jag hoppas av hela mitt hjärta att hon slipper febern inatt med och att han får
sova gotti gottgott hela natten.

Jaa hon är nu nattad för 30 min ungefär , fick ett svalkande bad och sen massa
mys och mat innan hon sten däckade i sängen med kaninen upptryckt under näsan.
Så nu sover hon så gott så min älskade lilla flicka.

En mysig fredag fick hon med , tittade lite på idol innan badet så åt hon några
majsbågar och gud va hon gillar dom få hålla själv och tugga , bita och sutta.
Jaa hon är allt frö söt denna lilla sockertoppen.



                                                                                SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0