nu så minsann ...

... Orkar inte mina blå.



Jag är verkligen dunder trött nu har varit uppe sen 6 typ.
Och så har jag inte tagit en powernap idag och det känner man verkligen
av att man missat. Är helt slut i kropp och hjärna .

Jaa vi ska ju upp lika tidigt imorgon för att köra pappa / sambo.
Sen efter det blir det en tripp till S och prata om Gekås trippen.
Måste ju kunna hitta en annan helg , vi måste.

Såå nu tackar mina blå för sig , ska bli ett sista bloss innan sängen.
Hoppas alla får en trevlig kväll och sover gott.

Ö N S K E M Å L ?

Något ni vill jag ska skriva om imorgon ?
När jag kommer hem från Olofström och lillan somnat?
Något ni vill veta ?
Något ni undrar över ?

Snälla skicka så jag kan fördriva tiden :D

NattiNatti ♥


Kommentarer
Postat av: sofia linnea - mamma till Mio

ja hehe det blir ju så atomatiskt :P

Är allt bra annars då?

2010-09-13 @ 22:36:53
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: jag har haft det jättebra! :)

2010-09-14 @ 08:48:45
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0