Nu kan mamma Ida ...

.. pusta ut än en gång.




Jaa herrejisses som jag har slitit idag , känns nu när man äntligen
kan koppla av och njuta av kvällen.
Jag har varit aktiv idag och bränt många kalorier minsann.
Toan fick bli avstädad till max och dammsugat jaa allt man kan komma åt med
och torkat golven noga och de känns så skönt nu.

Tvättat 3 maskiner , hängt upp och torktummlat och vikt in , PHU !
Nu är jag ganska slut faktiskt men känns så skönt nu.
Har kollat in " halv 8 hos mig " och såklart " IDOL 2010 " och det finns
redan en del favoriter jag hoppas kommer gå långt.
Nu ska jag avnjuta en skål smörpopcorn och titta lite till på Tvn.

                                                                                     SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0