nehe , nuuu ni ...

... Ska jag inta min säng.



För mina blå börja sjunga på den sista versen nu faktiskt.
Det har varit en hård och slitsam dag så nu passar sängen den
in precis i detta tillfälle.
Ska bara ut och jaga in kisebebisen , DEN smet den fan.
Så ut och försöka fånga in den med , inte de lättaste men men.

Sen får vi väl se om sambon min har hittat någon ny och bra film
som vi kan titta på en stund innan ögonen dom sluts helt.

Lillan har sovit i snart 2 timmar hon va med helt slut lillfisan.
Så hon kommer nog sova gott inatt tror jag.
Nehe nu blir det att ut på kattjakt.
Ha en underbar kväll alla så hörs vi imorgonbitti.


Är jag nu , hehe lite rolig bild jag ritat , men men. NattiNatti.
                                                                                              SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0