Lillan min är nu ...

... Nattad för kvällen.


Idag va de minsann pappa som badade henne men jag som nattade.
Hon somnade bums på mitt bröst fast hon och jag tog en lur
innan idag på 1 timme , here jisses så gott de va.

Jaa , nu jäklar har hon kommit på ljud med munnen så den är aldrig stängd :)
Jaa spottet de flyger och dreglar massvis.
Helt underbart att se att hon själv tycker det är så himla roligt.
Och gröten den med åkte ner utan problem , mumma.

Såå nu sover hon så himla gott i sin säng och hoppas hon gör det
nu hela natten för vi ska upp tididgt imorgon minsann.

                                                                                SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0