Lägenheten är upp och ner...

... Ååå allt skit bara skriker efter mig.




Har nu hållt på här de senaste 2 timmarna med att packa ner och
sotera i olika lådor för vi ska till loppisen på söndag , aaa orkar
jäkla inte med denna skit längre.

Har börjat packa lite smått de vi ska ha med oss med till huset
de vi inte använder så hemskt mycket och vi klara oss utan.
Jaa , jag säger bara soptippen nästa :).

Har även ringt och pratat med hon som ska ta över lägenheten vår och
har bestämt med henne om inflyttning och när vi ska vara ute och städningen
ska vara klar , jaa jag bävar för denna städning usch fy och blä.
Men men de måste göras sen e det skönt efteråt.

Nuuu blir det frukost för min del , weii.
Och lillfisan har nu sovit i 2 timmar , dunder skönt faktiskt.
För sen blir det en tripp ut till huset för lite fix och trix med medel :D



 bild lånad av google.

                                                                             SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0