Klar , äntligen ...

... Färdig med bloggdesignen .



Jaa , efter många om och men så fick det bli en ny header istället.
Så försökte passa in den så gott de gick , men blev jätte nöjd faktiskt.
För att vara första gången jag ändrar så tycker jag att jag va duktig.

Så nu ska jag läsa lite till om bloggdesign och se om det är något annat
man kan hitta på med bloggen så den få ett nytt liv :)
Kaffekoppen i högsta hugg med ögonen rullar , så nu blir det en powernap
i soffan så man orkar med hela dagen.

Sen blir det att packa lite till så man har lägen under kontroll :)

                                                                                       SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Cissi

aa den är superbra! :) den kostar 210 kr + frakt :)

2010-09-15 @ 11:41:27
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0