kaffe mys i olofström ...

... Alltid lika mysigt .



Jaa , snart ska man inte köra till Olofström länge för snart är min älskling
klar med sitt körkort det är nu bara 2 dagar kvar , hoppas hoppas hoppas.

Idag va jag och lillan hos S & M & F och myste medan sambon min körde en lektion.
Sen minsann lämnade jag och S våra ögonstenar och drog till M A X I  jaa jag vet ,
men i olofström finns inga roliga affärer om ni varit där.
Men dom har ju Lindex och där sprang vi med in en runda bara för att tiden den skulle gå.
Meen för mig blev det inget köp idag , bara S som köpte lite saker.
1
Sen minsann så for vi hem och lillan däckade 1 , jag 2 sambon halv 3 och vi vaknade
vid 4 , ååååå U N D E R B A R T . Det va verkligen behövligt vill jag säga.
Nuu sitter vi här i soffan hela familjen och tittar på Tvn utom jag då som sitter och skriver.
Och försöker hinna ikapp lite grann :)

                                           
                                                                                                          SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0