jaha , visst okej då ..

... Nu ska jag gå med hunden.



Aaa är trött och ont överallt , men visst fisan måste ut och jag
bleb väl manad verka de som i och med sambon skulle duscha nu.
Sen blir det sängen ska ställa klockan på halv 7 , BUHU men jag ska köra
sambon till körskolan han ska vara där vid 8 tiden och vi vet inte riktigt
va de ligger så vi ska vara ute i mycket god tid.

Sen efter de ska jag köra till affären och köpa frallisar sen beger jag mig
till S&M för massa mys hela morgon / förmiddagen så tiden den
går lite fortare så man slipper sega ihop.
Såå alla får ha en trevlig kväll.

Såå hörs vi imorgonbitti.
                                                               N A T T I N A T T I !
                                                                                      SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0