inte lätt att hinna med allt ...

... Men gör så gott jag kan.



Jaa , som ni ser så har jag inte skrivit på 2 dagar , det är för att
det är ganska mycket nu med körning , tvätt , städ och så vidare.
Det är så att min älskade sambo har nu börjat med sitt körkort
han har tagit en intensiv kurs i Olofström.

Såå jag kör honom dit på morgonen och hämtar honom sen efter middag.
sen bor en gemensam kompis i Olofström så jag har varit hos henne nu
i 2 dagar , ätit frukost och bara myst med våra små liv.

Men nu ska jag vara hemma på mornarna igen , och försöka hinna ikapp
här lite grann tänkte jag. De e ju jag som få ta allt här hemma nu och försöka
göra de bösta av de hela så han får sitt körkort snart.



Jaa , de har inte hänt så himla mycket här faktiskt. Allt rullar på som vanligt.
Lillan hon mår super hon bara växer och växer så de knakar.
Nu har hon storlek 74 i kläder , jaa herre jisses va tiden den går.
Och jag har bara varit hos S och pratat massa och massa kaffe :) , mmm.

Nehe ännu mer kaffe nu medans lillan hon sover så gott.
Så slänger in fler inlägg under dagen.

                                                                                            SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0