Huset börja ta form ...

... Och det kommer bli super.





Nu är jag helt slut efter denna dagen har jäkla inte äns hunnit med en liten
powernap så mina blå trillar snart ihop faktiskt.
Jaa , va ute i huset en runda innan för att fixa ute altanen och få bort
den gamla mattan och sånt så imorgon när jag hämtar sambon från körskolan
så ska jag köra inom mina föräldrar och hämta en högtryckstvätt för det släppte
jättebra med vatten idag , så vi chansar att dett med funkar :)

Jaa och han hade kommit långt på huset nu , skönt som tusan. Det är nära nu
och dessa veckor som är lvar går ju dunder snabbt.
Han ska bara tapsera 3 rum tror jag , lägga lite golv till och sen lägga in listerna
sen säger vi  V Ä L K O M E N  H E M !


 

                                                                                                         SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0