herrejisses så trött jag är ...

... Bara mamma ida och kise bebisen.



Som är vakna just nu sambon sover , Lillan sover och till och med
hunden sover i sängen just nu. Jag sitter här och dricker en kopp
kaffe och myser med kisebebisen en stund .

Jaha , sambon väckte mig 3 imorse och sa att han inte skule vara
på körsklan föräns 4 idag , han hade varit uppe och läst alla papper.
Jaha , men kl 3 på morgonen är man ju inte jätte pigg och helt uvaken.
Menmen , så de li en tripp senare istället för hans del.
Men jag väntar bara på att lillan ska vakna , äta lite sen beger vi oss
till S&M. Men de får vi ju se när de blir för vi skulle varit där nu typ. :))


                                                                                           SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0