Helgen flög förbi ..

... Har inte hunnit skriva.





Så vi kör istället allt i ett , låter väl bra. ?
För min statistik den har droppat ganska mycket de senaste 2 dagar
jag inte skrivit något och de ska vi minsann ändra på.

Lördag.
Jaa då blev det minsann en tripp till upp till Smålandskogarna på äventyr.
Sambon skulle hjälpa en kompis att flytta saker och så till deras nya lägenhet.
Och jag som ni vet skulle träffa min underbara Sandra och hennes dotter.

HON va helt underbar denna lilla tös , ja herregud att min lilla har varit så liten till
och med mindre de går lixom inte in i mitt huvud , shit.
Men fick mysa med henne och gud så underbart de va.

Vi möttes på Ikea för dom hade ordnat med loppmarknad för alla.
De va jätte mysigt och gå och titta och se vad man kunde hitta .
Sen blev de hem till Sandra för fika efter de.

 Jaa de va väl i stort sätt hela lördagen de.

Söndag.
Jaha , då va det dax för loppisen i Ronneby , vi hade bokat bord där med
mamma , syster och Sandra . Jätte mysigt och jätte trevligt va det.
Så där lassade vu upp vår skit :) om man säger så.
Jaa vi fick mycket sålt och fick in lite pengar som alltid är behövligt.

Tror vi fick med oss hem 800 ,- eller något sånt och de tackar vi för.
Istället för att slänga allt så kan man ju ge det en chans.
Och det lönade sig ju minsann. Så vi ska ta en söndag till innan dom stänger
för året. Och försöka tjäna lite extra pengar till.

Sen efter de blev det en tripp ut till huset för sambons föräldrar va nere
en sväng och dom har inte kollat in huset så vi körde inom där och dom
tyckte de va jätte fint. Eter dom åkt stannade vi kvar en stund för sambon
klippte gräset och jag tittade på :D

Jaa det va väl hela helgen i en kort historia , men de e väl de vi gjort.
Nuu blir det en tripp ut till huset för att klippa klart och fixa lite.
Så vi höres när vi kommer hem igen.

                                       

                                                                                             SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0