hela dagen fick ett bra slut ....

... Kunde inte varit en bättre dag.



Sambon klarade uppskrivningen , G R A T T I S till han :).
Jag och lillan min gjorde stan osäker med hopp om att få några
påsar med oss hem och givetvis fick vi de , hallå vi är tjejer :D
Såklart blev det lite nya kläder till lillan i och med hon växer ju som
satan så till henne idag blev det.

Ett par tajtsjeans - H&M.
Ett par hello kitty skor - H&M.
Två par mössor - H&M.
10 burkar barnmat - hemköp.

Jaa , lite fyndade man i alla fall, lovade ju bilder men hallå jag har ju för
fasiken inte kameran här. Den har min syster just nu.
Så fort jag får tillbaka den så L O V A R jag att bilder kommer in .

Sen blev det en tripp till min mormor & morfar för kaffe och massa mys.
Va såå himla länge sedan man va där och det va jätte roligt att träffa dom
igen. Och det ska bli oftare såklart , jag får bli bättre på det.

Jaa , detta va i stort sätt hela dagen i en kort version såklart.
Har ni haft en bra dag idag ??

                           SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0