Godmorgon ...

... Alla underbara.



Jaa jag har haft det bara bra vet att jag har missat att uppdatera här lite.
men allt har varit super , sambon han fick kortet så nu har jag han på
vägarna igen så igår va han och tittade på bil och det blev en volvo med hem.

Jaa lillan hon är alltid underbar inget nytt om henne.
Men hon har nu lärt sig , nej nej nej nej.
Typ när jag säger nej så skakar hon på huvudet ,
de ser så sött ut  :) tottfisan.

Denna natten har varit bra , vaknade nån gång
inatt men som vanligt nappen in
ocg poff så somnade hon om igen :)
Vaknade 7 idag och då va det bara att säga godmorgon världen.

Jaa , dagens schema blir nog att åka ut till huset och fixa lite
med de sista för nu ärdet inte lång tid kvar , weii vi längtar till tusen :)


                                                                                 SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0