Godmorgon världen ...

... Är dunder trött idag.



Usch känner mig verkligen helt tung i huvudet. Orkar ingenting känns
det som. Men de e bara att ha ett leende på läpparna och kanske
gå och lägga sig en stund lite senare.

Just nu sover lillan igen , stackarn fick väcka henne 2 ggr idag , snottan.
Först väckte pappa henne hon log och vände sig om och somnade.
Sen fick jag väcka henne fick med ett smile och prutt prutt med munnen.
Sen va hon pigg och gla men nu ,  S T E N däckad igen.
Jag ska ta mig lite nybryggt kaffe och försöka piggna till lite :)

Och såklart ska jag fortsätta med bloggdesignen lite till , kanske göra en
ny header som passa bättre :D

                                                                                       SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0