Frukosten i högsta hugg ...

... Jaa nu äter jag frukost.



Bättre sent än aldrig eller va det heter.
Japp trippen till Olofström är gjord , sambon är lämnad och kaffe hos
Sofie är med nere. Så nu är vi hemma igen efter massa mys.

Lillan hon sten däckade när vi kom hem i våran säng hon va jätte
trött och jag fundera skarp på att göra henne lite sällskap faktiskt.
Jag är jätte trött och tror jag håller på att bli lite dålig.
Och jag har precis hängt upp tvätt och slängt in en ny maskin och lagt lite i
torktummlaren , såå ja jag tycker faktskt jag få vila en stund.

Hörs sen när vi vaknar till liv här igen :)

                                                                      SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0