En underbar dag ...

... På stan idag.



Det va verkligen behövligt de idag bara tjejer inga grabbar och inga barn.
man kunde gå i lungnas ro och bara tänka lite på sig själv och det va
verkligen helt underbart , fast visst hade man en tanke på lillan men så är
det väl alltid nr man får lite tid för sig själv.

Jaa , lite hem blev det minsann. Blev ett par snygga skor till lillan.
Dom hade fått in hennes storlek på de rosa uggsen och jag blev så himla lycklig.
Sen blev det en fläta till mig från Glitter.
Som jag tänkte ha på dopet på lördag , får väl se om man hittar några fina kläder med
Att ha på sig nu i flytten och allt , men de ska väl gå.

Så tack flickor för en underbar dag på stan.

Bild på lillans fina rosa uggs från H&M.

Är dom inte snygga ?? Hon kommer bli snyggast i stan.


En sådan här fläta blev det till mig ( Fast mörk ) för 20 kr.                                                                               

                                                                                                   SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0