En sak med massa armar ...

... Typ som en bläckfisk kanske.



Det hade ju absolut inte varit fel att ha tycker jag.
Sådär 8 armar har dom väl och det vill jag med ha just nu.
Känns som allt bara springer iväg man hinner ingenting.

Huset står ju ganska högt upp nu när vi flyttar om typ 3 veckor ja jisses.
Hela lägenheten är upp och ner hinner inte tt dugg.
Och sen vill jag ju umgås med min vackra mycket med och bara mysa hela
dagarna , meeen allt måste ju hinnas med.

Idag har vi packat ner lite i lådor typ sånt man inte använder så speciellt
mycket nu. Sen tog jag toaletten och gjorde den klinisk ren.
Ska bara dammsuga och torka golven , men va tvungen att sätta mitg en stund
och bara pusta ut.
Jaa men andra ord hela lägenheten ska dammsugas och golven ska torkas av.

  SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0