En rolig sak ...

... Kanske man ska prova ? :)



Kopierade detta på FB , så jag tyckte den va så himla klockren
att jag måste bara dela med mig av den.

Ibland när jag duschar,tvättar jag kroppen med resten av hårschampot.
Idag råkade jag läsa på flaskan " för extra volym "
Shit...inte konstigt att det är svårt att hålla vikten nere.
Det blir diskmedel nästa gång, där står det...
" tar bort även det mest fastbrända fettet "

haha , jaa ni förstår nog va jag menar hur klockren är den inte då ??

                                                                                                
                                                                                          SEE YAA !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0