en mycket trevlig fredagskväll ...

... Blev det igår med sambons släkt.



Jaa , det kunde inte vara mycket mysigare en fredagskväll med massa
underbaringar och massa prat och mycket god mat.
Kräftorna pratar jag ju om såklart , finns inget godare tror jag.

Meen kvällen va i alla fall hur trevlig som helst så tack Diö !
Lillan va så duktig så , hoppade från famn till famn alltid roligt med lite
nya ansikten som kan göra roliga miner åt en och busa till tusen.
Jaa jag vet inte vad jag ska berätta mer än att jag hade en underbar tid :)

                                  

                                                                                              SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0