7 , 5 timme sen sedan jag skrev sist...

... Vad har jag gjort då ??




Typ nada känns det som , men lite har vi ju gjort.
Varit och hälsat på moffa för och se hur det går med min systers och hennes
sambon lägenhet " hus " och det va fin fint. Kommit en bra bit.

Jaa sen va vi på Lidl och Netto och kollade läget lite , hittade kött som
vi grillade idag och såklart korv också. Sen blev det billig kattsand till min kisebebis.
Jaa sen grillade vi och åt , sen har vi inte gjort mer och de har lixom gått 7,5
timme , ja jisses va tiden den springer iväg igentligen.


                                                                                                  SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0