Vi , jag och alla ...

... Lever .


Men tyvärr blir det inte så himla mycket skrivande just nu.
Huset tar all energi och såklart lillfisan vår med.
Måste bli färdiga med huset och komma iordning ordentligt.
Sen banne mig så ska jag komma igång igen.

Jaha de här dagarna har vi bara plockat iordning här hemma och försökt få
bukt på de mesta men shit vilken tid de tar med allt.
Tavlor och fotografier har ännu inte kommit upp men snart så.

S&M har varit här på massa mys och gos 2 dagar och såklart kaffe på
det och massa prat och snart så bär det av till Ulaared för shoppning :)
Längtar ihjäl mig tills man kommer in och kan börja handla , weii.

Nehe , nu är det byt dax för lillan sen lite god mat på de.
Så ska försöka skriva ett inlägg lite senare idag.



                                                                         SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0