usch jag vet jag är dålig ...

... På detta , men NU.


Nu börja i alla fall allt ta sig här hemma , shit visste inte att de va så himla mycket.
Men till och börja med så har vi ju så himla mycket skit att det e helt sjukt.
Så man får ju hålla på och rensa och dona hela , hela tiden och sotera ut och så vidare.

Men nu tycker jag att man börja få lite ordning i alla fall.
Jag få ta tag i min fotovägg med nu så den med blir klar , evigt pillande :)

Jaha de senaste dagarna har de inte hänt så himla mycket , varit hemma
nästan hela tiden , varit ute med lillan och gungat på tomten bara det är nog de ända.
Och nu mitt i allt så har jag åkt på förkylning + en dum slemhosta som inte är
roligt alls just nu , men det är väl bara att bita ihop :)

   SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Hej, du man hinner nte allt på en gång,skönt att ni börjar få iordning i huset nu. kommer en sväng nästa vecka har jag tänkt, ha det bra nu kramen på er alla tre

2010-10-28 @ 23:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0