Godmorgon , vilken natt ...

... Den har inte varit så himla rolig.


Lillan har absolut inte velat sova , vet inte varför för snart har vi provat allt.
Hon somnar runt 8 - halv 9 som vanligt på kvällarna sover till kanske 22 tiden
sen är hon vaken ett tag sen somnar hon om.

Sen denna natten vaknade hon 2 och va sur , arg och ledsen provade de mesta
men inget hjälpte på henne :( man känner sig ganska maktlös.
Så denna natten / morgonen har jag varit vaken mellan 2 00 - 6 00 ungefär
och det är inte de roligaste men va gör man inte för världens bästa tjej :)

Jaa , vi somnade både hon och jag vid 6 tiden igen och jag sov till 10 tiden och
lillan vaknade precis . Så nu är hon nog utvilad.
Jaha , nu blir det i alla fall frukost för lillan och mig , sen ska vi göra oss klara för startfärd
mot olofström sen vidare till Småland !
Hörs senare !


                                                                                     SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0