mamma ida är upptagen ...

... Med massa just nu.


Hinner inte med bloggen lika mycket som innan tyvärr.
Men gör mitt bästa , de lovar jag.

Jaa , här ha de inte hänt så himla mycket faktiskt , alla mår bra
och vi storm trivs i huset. De e så fint så fint.
Och idag kommer dom hit för att sätta in luftpumpen till oss och de ska bli så himla
skönt de men hoppas bara att den funkar som den ska och sänker räkningen :)

Jaa , jag har varit och klippt av mitt långa mörka hår , gjorde de igår och jag är
verkligen hel nöjd med min nya frisyr och färg. Skönt att ha de kort så man hinner
med håret lite mer , slippa detta länga toviga håret som bara va ivägen hela hela tiden.

De nya resultatet blev i alla fall.



 min nya frisyr , weii. Ha en bra dag allehopa :)

                                                                                                    SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0