helt ensam med dotter ...

... Och alla djur.

Men gud så skönt ändå , att slippa sambon lite , lite grann bara de behövs ibland.
Jo för han drog till Gävle med Fredrik idag se ni med lastbilen för att lassa av något
där uppe vet inte riktigt vad , e ju inte så himla bra på sånt.

Så idag / ikväll är vi helt ensamma dottern , jag och djuren.
Jaa lillan hon sover redan för vi spenderade eftermiddagen hos Sofie & Magni.
Hon bjöd mig och lillan på jättegod mat och sen avslutade de små med ett
gemensamt bad och herregud så roligt dom hade de i den lilla baljan , vattnet de
bara forsade åt alla håll och blöta va vi.

Såå nu sover lillfisan.
Och jag ska ta mig en kopp laffe en cigg och sen slänga mig i soffan under filten.
Hörs senare alla.

                                                                                     SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0