det gick bra i alla fall ...

... att sova själv inatt.


Jo men sant , det gick helt perfekt verkligen lillan har inte vaknat en ända gång
inatt och hur underbart är det då , S U P E R !'
Hon fick så klart sova i pappas säng och hon sov väl bäst där tydligen :)

Såå denna morgonen ringde klockan halv 7 då va det dax att stiga upp.
Lämnade sambons bil på verkstan för lite koll , så nu vet vi vad som
behövs göras på den och de e väl tur det.
Jaa , idag kommer lillans mormor och passa henne en stund så jag hinner
städa av hela huset , vika den torra tvätten och slänga in nya maskiner.

Och såklart ta mig en behövlig dusch.
Nuuu väntas i alla fall kaffe & Cigg och sen filten och saffan.



                                                                                                       SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Helgens Bloggtävling är igång. Hoppas vi ses där! KRAM

2010-12-13 @ 20:22:41
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: linda

Bara en dag kvar till jul nu! Tagga (:

Jag fick en julklapp idag, lite för tidigt...

Vad tror du fanns i mitt paket? =)



sötnos :D

2010-12-23 @ 17:10:22
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0