Vart tog tiden vägen ...

... Shit det är redan torsdag idag.
Men den är snart slut :) .

Och efter torsdag kommer minsann FREDAG ! weii .

Natten med Lova har varit bra , hon somnade runt 22,30 - 23,00 och vaknade
inte förräns 6,00 på morgonen , ville bara ha lite mat och en ny blöja sen somnade
både jag och hon om och vaknade 9,30 , mmm underbart.

Sen steg hela familjen upp , åt lite frukost och myste.
Sen ringde mormor , så vi bestämde att vi skulle hämta kycklingen till Lovas farmor
som kommer imorgon och hälsa på från Diö , så hon ska få sin goda kyckling med sig hem.

JAG , JAG , JAG ska klippa och färga mitt hår imorgon , weeii.
Äntligen ska jag få lite tid för mig själv och ompysslad " love "
det behöver man verkligen ibland , och det behöver jag verkligen nu.
Så lilla Lova ska vara själv med pappa en stund innan farmor dyker upp :)

Ja , nej om man skulle ta och gå och lägga sig snart kanske :)
Har inte sovit något på hela dagen , fast jag varit trött och haft lite huvudvärk
så sängen den kallar väl tidigt idag :)

Lova hon sover , men ska väcka henne snart ocg ge henne lite mat och en ny blöja ,
sen kan hon gärna få sova vidare hela natten :)

Men har en trevlig torsdagskväll alla.

Sover så sött så lillan med nappen >.<



Dagens outfit på Lova blev ,-



SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0