Upp till Smålands ...

.. Skogar och till Ikea bär det av idag.

Ska snart gå in och väcka sambon min som fortfarande sover.
Vi ska köra och hämta min mamma idag för hon ska med upp till Ikea och handla.
Väl där uppe ska vi äta frukosten dom har för 10 kr.
Hoppas den är dunder god :)

Vi ska möta Lovas farmor också och såklart ska jag träffa underbara Sandra.
Man får passa på när man är där uppe och träffa den underbara.

Men vi träffas redan på fredag igen då vi ska ta en fika ihop med Anna.
Och sandra ska mysa me de små gullisarna.

Nee , 2 koppar kaffe har redan slinkit ner.
Jag får väl ta fram kläder till Lova och sen får jag väl göra mig iordning
nu när hon väl sover.




Vi får i alla fall tur med vädret.
Kollade väder rapporten nu och den visar en stor gul sol.
Och varmt ska de bli.
Denna dagen kommer verkligen vara helt underbar.


11 grader redan nu.
Undrar hur de kommer bli senare i eftermiddag.

Ha en underbar dag alla.

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0