Underbara sol ..

.. Denna underbara morgon kan inte vara bättre.

Lova somnade igår kväll vid 23,00 tiden efter jag fick väcka henne för
en ny blöja , sen passade vi på och äta och mysa innan nattning igen.

Hon vaknade första gången vid lite över 4 imorse.
Hon låg i sin säng och sprattlade och log hela tiden.
Tog upp henne för lite mat och ny blöja sen stensomnade hon igen
direkt efter jag lag henne i sängen.
Sen vaknade jag vid 8 tiden och va tvungen att gå på toan :)
Efter det vaknade hon och va lika glad och underbar.

Nu har ätit och vi har varit ute med vovven jag och Lova
för första gången med vagnen och det gick verkligen SUPER.
Trodde inte de , men det gjorde de.
Zimba va super duktig drog inte de minsta.

Och detta underbara väder kan fasen inte bli bättre ,
det är verkligen behövligt detta så man kan få lite ny energi i kroppen.


SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0