Tralla la ...

... Vet inte vad jag ska göra nu.

Har precis dammsugat , torkat golven och tagit toan.
Lillan hon sover så gott i vagnen nu efter mycket bus och mys hela morgonen.
Jag sitter vid datorn och kolla runt lite , inte speciellt roligt med andra ord. :)

Väntar på att Älsklingen och pappa ska komma tillbaka från Ronneby.
Har varit där och hämtat den gungande bebysittern till Lova.
Hoppas den är fin och funkar.
Ibland är det faktiskt bra med Blocket :)
Vi har velat ha en sån för lillan älskar att bli gungad hela , hela tiden.
Och ibland kan det vara lite jobbigt i armar och rygg :)

Har kollat runt på en sådan men har tyckt de varit sååå dyrt.
Sen vet man ju inte om de funkar för henne och då är det onödigt att lägga så mycket pengar.

Så vi hittade en jättefin på bocket för 300,- och det kan det verkligen vara värt.
Om hon nu inte skulle gilla de.
Så sitter och väntar på dom nu.
Sen blir det kaffe och bullarna sambon bakade här om dagen.

Nu har jag lagt in alla bilder på datorn på min telefon.
Och vissa bilder va faktiskt jätte bra här kommer några.

  ♥ 



Hela familjen samlad ♥ ( utom katten )



♥ Pappamys i soffan ♥

Neee , lite kaffe på detta och hoppas dom kommer snart :)

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0