Tjofaderittan ...

... Nu är ida övertrött till max.

Denna lördagen har de bara varit massa , massa mys med familjen.
Helt underbart , behöver man alltid.

Nu har lillan somnat i sin säng efter lite mat och mys på mammas bröst.
Jag sitter och skriver och sneglar på Tv4 fakta,
hur spännande som helst vill jag lova. Sitter med gråten i halsen vissa tillfällen.

Jag kom hen för en timme sen ungefär va och hämtade pappa , bror och bror
nere vid hamnen i Karlsham dom hade åkt båt från Pukavik hit ikväll.
Så min bror har båten på sin plats nu.
men det verkade i alla fall gått bra.

Nu ska jag nog dricka upp min cola sen ta ett natt bloss :D
Sen blir det nog mys i sängen med någon bra film kanske.

NattiNatti !

Den fin fina klänningen från morbror och flickvän :)

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0