Tidningen ...

... Tänkte bara meddela att vi som familj va i tidningen igår ♥

Ja nu är snart denna tisdagen också slut , och imorgon är det åter en dag.
Undrar vad den har att erbjuda.
Jo en grej som är inplanerat är i alla fall 2:a besöket på BVC med Lillan.

Nu ikväll gick jag och hjärtat till Benny´s livs
med vovven och Lova.
Hon har varit väldigt gnällig liten tös nu ikväll , vägra att somna fast ögonen dom går
i kors , men hon vägrar verkligen >.<
Det ser verkligen så dumt ut så. Men hon är för underbar.♥

Men nu har hon somnat , och nu väntar sängen för resten av familjen.
Jag , Sambon och hunden såklart.
Alla vi 3 i 160 säng , verkligen dags att byta upp sig snart till 180 minst i alla fall.

Nej nu tackar jag för mig ikväll.

Natti Natti ♥

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0