Pappa / Morfar ...

... Besök har var haft idag .

Han hade nybakade frallor med sig och vi bryggde kaffe.
Mmm , vilken underbar frukost vi fick idag , tyvärr sken ju inte solen :/
utan det bara pissade ner regn som bara den. Knappt varit något uppehåll alls :(.

Efter besöket va det sovtajm för lillan och mig såklart :).
jag sov typ 2,5 timme eller nått sånt. Och lillan sov vidare som bara den.
Vi fick till och med äta middag tillsammans jag och sambon utan att hon satt i knät.
Det blev potatismos och hemma gjorda biffar och brun sås , mmm gotti gott.

Senare nu ikväll vi fin fint besök av Sofie och hennes kar Fredrik som kom på kaffe
och hade lite mys tajm med Lova.
Sen bestämde vi för att åka ner till stan en runda för att gå in i GOTTE butiken.
Vi va godis sugna till MAX allihopa :)

Mmm va gotti gott gott de va med massa , massa godis.
Ibland måste man unna sig lite gott gott.

Nee nu ska jag mata lillan hon vaknade precis.
Så alla få ha en mysig onsdagskväll.
NattiNatti.

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0