Ny morgon ..

.. jag orkade inte skriva igår.

Både Lova och jag somnade i soffan en stund , gott och det behövdes.
Hon fick lite mat och ny blöja sen somnade hon igen.
Jag och sambon gick en runda på kvällen , men vagn och hund.
Hur mysigt som helst och vädret va underbart till och med då.

Men usch , fy och blä.
Nu kommer alla dessa jävla mygg och knott , attan vad jag hatar dom.
Och jag är lite känslig mot dom me , därför jag inte gillar dom alls :)

Lova hon somnade vid 23 tiden igår och sov till halv 7 idag på morgonen.
Men både jag och hon somnade om till halv 10. Underbart.

Nu sitter hon här i soffan brevid mig och gäspa :D
så hon däckar väl snart hjärtat mitt.

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0