Nu kom jag på ...

... Precis när jag tog en piggelin.
Vet inte varför . Men , men ? :)

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så va jag och sambon tvungna att skaffa
en större säng än den vi har nu.
Min mamma va i olofström idag och hittade en billig säng.

Man fick 2st 90 sängar och 2 st madrasser över.
För endast 3000 kr.

Och det är ju verkligen billigt tycker jag i alla fall.
Så när jag får tillbaka mina skattepengar blir det nog att inskaffa sig den.
Får köpa ben med till den .
Sen ska jag göra en egen sänggavel , fick insperation från Äntligen hemma.
Så ska köpa en plankbit och fin fint tyg och så ska jag sätta igång och vara
lite händig tänkte jag. Och sen mysa till sovrummet ordentligt och mysigt.

Nee , nu ska jag tackar för mig.
Lillan vaknar nog snart och då är det tid för sista måltiden och en ny blöja.
Och lite mys innan hon ska sova igen :)
Ikväll har hon inte varit som de andra kvällarna. Idag har hon varit ganska lugn.

Köpte balsams spray och en borste till henne idag.
Så nu är hon fin i huvudet igen minsann , gulli gullan min :D.

Nee gott folk , ha en trevlig tisdags kväll / natt.
Jag tackar för mig ikväll.
NattiNatti.

 

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0