Nu går vi snart in ...

... På en ny vecka. Shit vad helgerna går fort.

Nu har jag precis matat och bytt på lilla Lova .
Förhoppningsvis somnar hon snart.
Hon är alltid extra gnällig vid tiden 20,30 till 23,30.
Vet inte varför , vill väl ha lite extra uppmärksamhet kanske.

Nee , nu börjar faktiskt jag med bli lite trött i ögonen , fast jag sov ca 2 timmar innan.
Så det blir kanske sängen för min del snart.
Med en film och lite mys kanske , men kommer nog somna som en stock.

I helgen har jag haft fullt upp på Tvn.
På MTV har dom haft sånt weekend break med 16 and pregnant
Så har följt det hela helgen , första säsongen.

Dessa fick man följa nu säsong 1



Mycket roliga och fantastiska tjejer.

Och idag så började säsong 2 :D weii.
Äntligen något att se fram emot på de tråkiga söndagarna.
Går på MTV Söndagar kl 18,10 om jag inte har fel för mig om ni är
intresserade . Mycket rogivande vill jag lova er :)

Nee nu blir det sängen för min del , så Nattinatti everybody !

SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Anna

Henning är också alltid extra gnällig där på kvällen inna hamn somnar. BVC sa att aktiva barn oftast är det och att det bara är ett friskhelttecken på att man har barn som aktiva och vill bara med :D Så se det positvt!! S;S

2010-05-10 @ 09:47:37
URL: http://appelgardensmat.blogg.se/
Postat av: Ida

hehe , okok. Jaa då får jag se de positivt :)

2010-05-10 @ 10:59:05
URL: http://flikkansomaldrigfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0