Natten med Lova ...

... Har varit underbar.

Hon åt sista måltiden runs halv 11 - 11 och somnade bums :)
Vaknade första gången 05,30 och ville ha mat och en torr blöja.

Hon åt verkligen snabbt och det gick bra , hon rapade som vanligt.
och somnade innan 6,00 igen .
Så vi sov till 8 , 30 . Mmm sovmorgon minsann idag igen :)
Hur underbart som helst.

Sen va det bara att gå upp och ge henne mat och ny blöja , för hon skulle ha ensamtid med
pappan sin idag medans jag va på salongen och gjorde mig fin i håret .

Men enligt pappa så hade allt gått bra. Lovas farmor är och hälsa på idag.
Dom hade varit nere på stan och köpt tyg , så nu sitter dom och syr kuddar
till vår soffa . Dom blir super duper fina . Bra jobbat !

Lova hon somnade nu en stund , se hur länge hon sover nu efter lite mat.
Mamma känner med för att lägga sig och mysa i soffan
För snart börja mitt pogram jag ska se. " Unga Mödrar " , weeii.
Och nu sänder dom 2 avsnitt på raken.

 Det starta kl. 17, 00 på kanal 5.



SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0