Natten med Lova ...

... Har varit lika underbar denna .

Hon somnade igår vid 11 tiden igen , inställd på det kanske :)
efter lite mat och en torr blöja.

Sen vaknade hon vid 6 på morgonen och det första jag fick när jag kolla in henne
va ett STORT smile , helt underbart kl 6 på morgonen.

Hon fick mat och ny blöja och somnade som en stock igen efter lite mys och pussar med.
Och jag med somnade minsann om igen och vi vaknade halv 10.
HALV 10 på en lördag , weeii ...

.. UNDERBART med sovmorgon på en lördag vill jag lova.
Fick till och med ett smile när jag tog upp henne och la henne i sängen för lite mys innan
vi steg upp och fixade till oss innan gammelmoster / moster kom på besök.

Hann även med att mysa med underbara pappa med en stund.
Underbart att titta på dom när dom ligger i sängen , hon ler och pappa y vaken :D hehe.
Får ju inte glömma den andra sömntutan HUNDEN som ligger på rygg
i hela sängen och vill med vara med och ha morgon mys.

MIN lilla familj det.

Ha en helt underbar Lördagskväll alla.



SEE YAA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0