Morsdag ...

... Har jag firat första gången idag.

Och jag kan ju inte mer än säga att gud vad underbart.
Fick en underbar present av lillfisan idag
kunde inte blivit bättre faktiskt , jag fick en

MALIBU !
mmm , det bara saftas i munnen på mig nu.
Vill verkligen öppna den nu , blanda med cola och ha i isbitar sen
bara njuta till tusen , men ska vänta till ROCK.
Då så ska den invigas , mmm längtar.



Har haft en underbar dag i Sandbäck.
Blev grillning och massa god frukt.
Va och grattade min lilla mamma med på morsdag.
Hade fått fina saker med av henne , så dom kommer med snart :)

Nee lillan hon däckade vid halv 10 ikväll faktiskt.
Knappt sovit på hela dagen bara powernap typ.
Och jag däckade i soffan 1 timme me , e förbannat trött.
Aaa , så blir sängen nu.

NattiNatti !

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0