Lovisen ...

... Är helt underbar.

De kan ju inte vara bättre faktiskt.
Hon somnade på mitt bröst igår vid 21 tiden , sen vaknade jag vid 22 tiden.
Och gick in och la henne i sin säng.
Hon vaknade första gången vid halv 5 imorse och somnade vid 5 tiden igen.

Sen somnade jag med och vi vaknade halv 9.
Underbart med lite sovmorgon idag igen.

Denna dagen erbjuder BAD i badhuset för första gången.
Men de trevliga sällskapet Anna & Henning.
Ska först bli lite kaffe hemma hos dom sen bär det av till badhuset.
Hoppas de blir lyckat och att båda tycker om det.

Ända nackdelaen är väl bikinin man ska ta på sig.
men fa fasen , skit samma.
Jag har ju fött barn och kan inte vara lyckligare. :)

SEE YAA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0